پرستار سالمند

سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
10:52
مینا

مراقبت از سالمندان به معنای تحقق نیاز های خاص و منحصر به فرد برای شهروندان سالخورده در بازه های زمانی مشخص است.مراقبت از سالمندان را می توان به دو شکل پرستار سالمند در منزل و یا مراکز نگهداری از سالمندان خلاصه کرد، به طوری که صرفا این مراقبت از جنس مراقبت های بهداشتی ، درمانی نیست زیرا بسیاری از آنها نیازی به چنین مراقبت هایی ندارند و صرفا نیاز آنها رفاهی ، اجتماعی و یا روانشناسی است .



در سال های اخیر طیف گسترده ای از خدمات مراقبتی از سالمندان به وجود آمده است و همچنین تفاوت های فرهنگی در شهروندان سالمند باعث شده که مراکز نگهداری از سالمندان دیگر کارایی لازم را به عنوان مراکز ذیصلاح جهت نگهداری از آنها نداشته باشد از طرفی فرهنگ اکثر کشور های آسیایی به سمت و سوی استفاده از پرستار سالمند قابل اعتماد و موجه در منازل خود سوق پیدا کرده است. بسیاری از کشورهای توسعه‌ یافته با اجرای طرح‌های مرتبط با توانمندسازی سالمندان و نیز تامین حقوق مکفی بازنشستگی و حمایت‌های بهداشتی و روانی موفق شده‌اند، معضلات مرتبط با پدیده غیرقابل اجتناب سالخوردگی را تا حد بسیاری کاهش دهند.آنها شبکه گسترده‌ای برای مراقبت در دوران سالخوردگی تشکیل داده‌اند که بعضا شامل گروه‌های داوطلب و انجمن‌های خیریه و مراکز تخصصی در این زمینه است.


مرکز خدماتی ، مراقبتی سلامت اول به عنوان اولین و بزرگترین مرکز دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان و همچنین کادری مجرب در زمینه خدمات رفاهی ، اجتماعی ، مراقبتی وپزشکی تمام تلاش خود را در جهت بهبود فضای حاکم در ارتباط با سالمندان و خدمت رسانی به آنها انجام می دهد. خدمات ارایه شده در این مرکز اعم از پزشکی تا رفاهی توسط کارشناسان آموزش دیده در مراکز معتبر انجام می شود . این مرکز با دارا بودن سیستم های نظارتی قوی بر عملکرد کارشناسان خود و همچنین استقرار نظام مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات به جهت ارتقای کیفیت خدمات گام برداشته است.مفتخریم اعلام نماییم به عنوان اولین و بزرگترین مرکز ارایه دهنده خدمات بهداشتی درمانی ، مراقبتی ، رفاهی و اجتماعی در ایران می توانیم در منازل شما با کیفیت ترین خدمات را متناسب با خواسته های شما به عزیزانتان ارایه دهیم.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]