پرستار کودک مزایا و معایب

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
11:29
مینا

پرستار کودک بدون نظارت است و همین مساله اهمیت اینکه فردی قابل اعتماد را پیدا کنید دو برابر می کند. اینجاست که انتخاب یک مرکز مراقبت کودک در منزل مطمئن ضرورت می‌یابد. همچنین معمولا وقتی پرستارتان تصمیم گرفت برود باید تلاش زیادی کنید تا پرستار دیگری بیابید.

در این‌صورت تنها یک مرکز خدمات مراقبتی کودک که توانایی جایگزینی سریع پرستار شما را دارد می‌تواند کمک حال شما باشد. به طور کلی چالش‌های پرستار در منزل را می‌توان موارد زیر ذکر کرد:


گزینه ی پشتیبانی: چه ‌می‌شود اگر پرستار به هر دلیل به صورت موقت یا دائم تصمیم به ترک منزل بگیرد؟


می توان در قرار داد با تعیین کردن مدت زمانی که پرستار به شما اطلاع می دهد که می خواهد شما را ترک کند (حدود یک ماه قبل) در هم ریختگی ناشی از رفتن او را کم کرد تا بتوان در آن زمان پرستار جایگزین را پیدا کرد. یک مرکز خدمات نگهداری کودک توانمند می‌تواند پشتیبا شما باشد.


کم شدن تعامل اجتماعی کودک: کودک چگونه با همسن و سال‌های خود در ارتباط قرار می‌گیرد؟


زندگی اجتماعی کودکتان نیز مساله ی دیگری است. مهدکودک و پیش دبستانی به صورت خودکار فرزندتان را در تعامل اجتماعی با همتایان خود قرار می‌دهد اما مراقبت در منزل اینگونه نیست. برای جبران این مشکل می توان کودک را در کلاس‌های جانبی نام نویسی کرد یا پرستار کودک را تشویق کرد که کودک را به گردش ببرد تا با دیگر کودکان در تعامل باشد. این از مواردی است که می‌تواند با مرکز نگهداری و پرستار کودک هماهنگ شود.


هزینه: آیا مخارج پرستار در منزل بالا نیست؟


هزینه نیز مساله‌ی مهمی است. پرستار کودک یکی پرهزینه ترین نحوه ی مراقبت از کودک است براساس مقاله منتشر شده از جانب اتحادیه بین‌المللی پرستاری کودک (International Nanny Association) هزینه هفتگی متوسط پرستار در منزل 700 دلار تخمین زده می‌شود که متناسب با برخی عوامل می‌تواند کمتر یا بیشتر شود.

اما این نکته همواره مورد پذیرش بوده است که پرستار در منزل مطمئن همواره موجب رضایت کارفرما بوده‌است. رضایت پرستار فرزند شما به همراه حمایت مرکز مراقبت از کودک قطعا از جانب ایشان جبران می‌شود.


تشریفات اداری و مباحث قانونی: چه ملاحظات حقوقی در قبال مراقب از کودک لازم است؟


پرداخت مالیات امنیت اجتماعی پرستار بر عهده کارفرماست و می‌بایست به موقع و دقیق پرداخت شود زیرا مراقبت بیمار، مراقبت سالمند یا مراقبت کودک از مشاغل خانگی حساب می‌شود. استخدام یک سیستم خدمات برای پیگیری این موارد می‌تواند مفید باشد.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]