در خواست پرستار

پنجشنبه 4 خرداد 1396
12:30
مینا

در کشوری مانند آمریکا، اکثریت پرستاران در منزل را خانم ها تشکیل می دهند. در این کشور به طور متوسط، به درخواست پرستار، حدودا ساعتی 25.68 دلار پرداخت می شود. البته طیف حقوق دریافتی پرستار در منزل از ساعتی 14.97 دلار تا ساعتی 37.42 دلار تغییر می کند. میزان رضایتمندی از کار بالاست و اکثر پرستاران در منزل از کار خود لذت برده و آن را لذت بخش می دانند. با این که تعدادی از پرستاران در منزل (کمتر از نصف) هیچگونه بیمه یا مزایای پزشکی شامل آن ها نمی شود، بیش از نیمی از آن ها مشمول مزایا و بیمه پزشکی شده و دو-پنجم آن ها نیز بیمه دندان پزشکی دریافت میکنند.


شرح وظایف پرستار در منزل

درخواست پرستار خدمات بهداشتی گوناگونی را برای بیماران در خانه ارائه می کند؛ به طور معمول از این پرستاران برای مراقبت از سالمندان و یا مراقبت از بیمارانی که دارای بیماری مزمن بوده و نیازمند به مراقبت های پیچیده پزشکی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه پرستاران در درجه اول در خانه بیمار خود و در شیفت های متنوعی کار می کنند؛ که می تواند شامل شیفت های شبانه و یا شیفت های آخر هفته ای باشد، که بستگی به بیمار و شرایط مراقبت از بیمار دارد. با وجود این که ،به طور معمول ،پرستار در منزل کار خود را به تنهایی و مستقل انجام میدهد؛ گاهی گروه کوچکی از متخصصین پرستاری برای مراقبت از بیمار تشکیل شده تا به او کمک رسانند.

پرستاران در منزل باید دارای مجوز و شرایط استخدامی آن ها مورد تایید باشد؛ که برای بدست آوردن این شرایط باید دوره آموزشی پرستاری بگذراند و یا مدرک کاردانی یا کارشناسی پرستاری دریافت کنند؛ در کشوری مانند آمریکا گاهی نیاز به دریافت تاییده از مرکز تعیین صلاحیت پرستاران نیز الزامی می باشد. به طور معمول، تمرینات و تحصیلات مداوم و ادامه دار نیز از شرایط مورد نیاز است.

ممکن است پرستاران در منزل مسئولیت های متنوعی به دو ش بکشند، که شامل : نظارت بر مصرف داروی بیمار، زیر نظر داشتن علائم حیاطی بیمار، آموزش به بیمار و خانواده اش، ملاحظه و ارزیابی سلامت هر بیمار، رسیدگی به مراقبت های اولیه شخصی، کمک به حرکت بیمار، آماده سازی وعده های غذایی و غذا دادن بیمار، همراهی بیمار در رفتن به نزد پزشک، همچنین مراقبت های ویژه ی اضافی در صورت نیاز و ... می شود. این پرستاران همراه و همنشین اصلی بیمار خود بوده و باید دارای رفتاری مهربانانه و دلسوزانه داشته باشند تا بتوانند در کار خود موفق باشند.

وظایف پرستار در منزل

• هماهنگ سازی و انجام فعالیت های مراقبت از بیمار در ارتباط با داروخانه ، پزشک ، سازمان بهداشت خانگی و دیگر منابع مرتبط.

• ویزیت بیماران در خانه و انجام رویه های فنی، تزریق به بیمار ، ارزیابی بیمار، آموزش به بیمار و دیگر مسئولیت های پرستاری.

• نظارت و هماهنگ سازی کارکنان مراقبت خانگی.

...

میزان درآمد پرستار در منزل با توجه به سابقه کار آن ها (در ایالات متحده)

نموداری که در زیر آمده میانه ای از میزان درآمد پرستاران در منزل (با احتساب انعام، پرداخت امتیازی و اضافه کاری) را نشان میدهد.

آن دسته از افرادی که که به تازگی وارد این حرفه شده اند، انتظار می رود که حدودا سالیانه مبلغ 52 هزار دلار دریافت کنند؛ اما افرادی که بین 5 تا 10 سال سابقه کاری دارند به طور میانگین 61 هزار دلار در سال درآمد خواهند داشت (به میزان قابل ملاحظه ای درآمد افزایش یافته!). داده ها حاکی از آن است که پرستار در منزل با سابقه کار بیش از دو دهه به طور میانگین 62 هزار دلار در سال درآمد دارند(تفاوت مانند قبل چشمگیر نیست!).


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]