پرستار کودک بد

چهارشنبه 10 خرداد 1396
11:06
مینا


یک پرستار کودک معمولی نمی تواند جای پدر و مادر را بگیرد، ولی کودک نیاز دارد با پرستار خود حس آرامش کند. احتمالا کودکتان و پرستار کودک به هم عادت نکرده اند، یا پرستار حس صمیمیت و آرامش مورد نیاز کودک را فراهم نمی کند. مشابه هر رابطه ی دیگری روشِ درستِ ارتباط مهم است.




درک اینکه پرستار کودک کار خود را انجام می دهد یا نه همیشه هم آسان نیست. برای اطمینان گاهی نیاز به کارآگاه بازی دارید. بعضی از والدینی که نسبت به نادرستی چیزی مشکوک شوند از ابزار های تجسس برای پرستار کودک استفاده می کنند (که البته بدون اجازه و اطلاع پرستار غیرقانونی است و پیگرد قانونی دارد). ولی گاهی بدون این هزینه‌ی اضافه می توان فهمید که مشکلی وجود دارد.


در موارد زیر شما دچار مشکل شده اید:


1) کودکتان از پرستار کودک متنفر به نظر می آید و مضطرب، خجالتی و ساکت می شود. اکثر اوقات کودکان برای عادت به پرستار کودک جدید نیاز به زمان دارند. ممکن است در ابتدا گریه کنند، اخم کنند یا کج خلقی کنند. ولی اگر کودک از پرستار خود می ترسد یا به ناراحتی ادامه می دهد، پیگیری موضوع اهمیت دارد.



2) پرستار کودک شما در کار های روزمره ی خود مرموز است. اینکه کودک و پرستار اوقات خود را چطور می گذرانند نباید مخفی بماند. زمانی که به خانه برمی گردید احتمالا مشتاق شنیدن اتفاقات آن روز کودکان هستید. اگر پرستار شما با این موضوع خوش برخورد نیست؛ یا در ارتباط با شما مشکل دارد یا چیزی را مخفی می کند. حتی یک پرستار کودک غیر مسلط به زبان شما نیز باید زیر و روی آن روز کودک را به شما بفهماند و درک کند که چرا شما می خواهید بدانید.


3) برای کودکتان حوادث قابل پیشگیری زیادی می افتد. پرستار کودک مسئول است همواره کودک را زیر نظر داشته باشد و بداند کودک مشغول چه کاریست تا از صدمات احتمالی جلوگیری کند. ممکن است پرستار، کودک را هنگامی که بازی می کند بی توجه رها کرده باشد.


4) متوجه می شوید که پرستار خواسته های شما را دنبال نمی کند. شما و پرستار هردو در حال مراقبت از فرزند هستید، پس پرستار نباید طوری رفتار کند که در تربیت کودک بیشتر از شما می داند. پرستار کودک می‌بایست از شما در پرستاری از کودکتان تبعیت کند.


5) پرستار کودک خوب نسبت به رابطه ی مادرانه یا پدرانه ی شما توجه زیادی نشان می دهد. همان طور که گفتیم شما باید یک تیم باشید. شما باید از پیشنهاد های سازنده ی پرستار کودک خود استقبال کنید، به خصوص اگر او زمان زیادی را با کودک در حال تغییر شما می گذراند. ولی اگر حس کردید که هر دوی شما باهم هم جهت عمل نمی کنید حتی در مسائل اساسی مانند تغذیه، خواب و امنیت کودک؛ رابطه ی شما با پرستار کودک در طولانی مدت به مشکل خواهد خورد.


6) پرستار کودک شما با تاخیر حاضر می شود. پرستار کودک بی مسئولیت، شما را در زمانی که حواستان نیست تنها خواهد گذاشت. کسی را پیدا کنید که نسبت به کارش حس مسئولیت داشته باشد و نیاز های شما را در نظر بگیرد. تاخیر و غیبت های غیر موجه به معنی غیر قابل اطمینان بودن او می باشد.


7) کودک شما گاها به صورت غیر معمول نا مرتب و کثیف به نظر می آید. کودکان حین بازی شلخته و کثیف می شوند ولی اگر کودکتان همیشه کثیفی های ناهار را تا آخر روز به همراه دارد یا هر بار که می خواهید او را بیرون ببرید باید لباس هایش را عوض کنید؛ موضوع طبیعی نیست. اگر پرستار کودک شما نمی تواند مسائل پایه ای را کنترل کند نشانه ی آن است که دربرابر نیازهای کودک شما به اندازه ی کافی سریع و منضبط نیست.


8)حرف های پرستار کودک باهم جور در نمی آید. به هیچ وجه دزدی، دروغ و فریب را تحمل نکنید. این حق شماست که بتوانید به پرستار کودک اعتماد کنید.


9) کودک شما همواره گرسنه یا خسته است. اگر کودک طوری غذا می خورد که انگار در طول روز لقمه ای نخورده یا به قدری خسته است که به سختی چشمانش را باز نگه می دارد؛ این علامت خطر است. ظاهرا پرستار کودک نمی تواند وعده های غذایی و میان وعده های کودک را کنترل کند.


10) شما حس بدی نسبت به پرستار دارید. وقتی مشکوک هستید به غریزه ی خود اعتماد کنید. حدس شما شاید درست باشد، پس اگر یک پرستار کودک به نظر شما مناسب نیست یکی دیگر را انتخاب کنید.



[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]