مزایا و معایب استخدام پرستار کودک

چهارشنبه 14 تير 1396
10:30
مینا

نگهداری کودک در منزل مزایا و معایبی دارد. اکثر والدین نگران فرزند خود در این زمینه هستند و نمی توانند به هرکسی اعتماد کنند. از طرفی به دلایلی که دارند، ترجیح می دهند کودک را از سنین پایین در مهد کودک نگذارند. اگر بخواهیم به صورت مختصر معایب و مزایای استخدام پرستار کودک در منزل را بیان کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:


والدین صبح‌ها دغدغه ندارند که لباس فرزند را برای رفتن به مهد کودک بپوشانند و وسایلش را آماده کنند.

استخدام پرستار کودک در منزل ، باعث می شود فرزند در محیط منزل بماند و خواب و خوراکش می تواند طبق برنامه باشد و طبق برنامه‌ی شما بخورد و بخوابد.

استخدام پرستار کودک در منزل و با وجود پرستار کودک ، برنامه ریزی انعطاف بیشتری دارد و می توان برنامه خود را با پرستار کودک تنظیم کرد یا بعضی اوقات تغییر داد اما مهدکودک اینگونه نیست.

برای پرستار بچه نمی توان به هرکسی اعتماد کرد و باید از یک مرکز نگهداری کودک ، پرستاری از سالمند ، پرستاری در منزل و مراقبت در منزل که دارای نیروهای با تجربه است برای این منظور استفاده کرد.

پرستاری در منزل | استخدام پرستار کودک در منزل | مراقبت در منزل | پرستاری از کودک | پرستاری از سالمند


اگر از پرستار خود راضی نبودید، می توانید از طریق مرکز پرستاری در منزل و نگهداری کودک که پرستار را استخدام کرده است ، اقدام کنید و آن ها جایگزین مناسب دیگری برای شما پیدا کنند.

هم چنین شما می توانید با استخدام پرستار کودک در منزل ، ساعات حضور در منزل را برای پرستار کودک مشخص کنید. ساعاتی که پرستار نمیتواند در منزل حضور داشته باشد چه به صورت موقتی و چه دائمی ، می توانید از پرستار دیگری استفاده کنید و پرستار جایگزین داشته باشید.

مراقبت در منزل از کودک و استخدام پرستار کودک در منزل باعث می شود که کودک کمتر با کودکان همسن خود در ارتباط باشد و مانند مهدکودک نیست. برای جبران این مسئله و جلوگیری از مشکلات بعدی، می توانید کودک را در کلاس های دیگری مانند نقاشی یا آموزشی ثبت نام کنید یا او را به گردش ببرید تا با کودکان دیگر در تعامل و ارتباط باشد. این موضوع را با مرکز پرستاری از کودک در میان بگذارید.

هزینه پرستاری و مراقبت در منزل از کودک بالا می باشد ولی به دلیل مزایایی که دارد والدین شاغل ترجیح می دهند چنین هزینه ای را پرداخت کنند و به خاطر کودک مجبور شوند شغل خود را کنار بگذارند.

چون که مراقبت در منزل ، پرستاری در منزل ، نگهداری سالمند و پرستاری از کودک از مشاغل خانگی به شمار می آید، مالیات امنیت اجتماعی و پرداختش به عهده کارفرماست.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]