آیا شما برای گرفتن پرستار بچه آماده اید؟

يکشنبه 29 مرداد 1396
14:57
مینا

هنگامی که شما می خواهید کودک خود را ترک کنید دچار احساست زیادی خواهید شد. ترک کردن کودک و سپردن او به دست پرستار کودک غریبه کار راحتی برای والدین بنظر نمی آید. شما می توانید با پدر و مادرهای دیگر که قبلا پرستار کودک گرفته اند صحبت کنید تا با در اختیار قرار دادن تجربیاتشان شما را در این امر یاری کنند.

مراقب کودک،استخدام پرستار کودک،مراقبت از کودک در منزل،نگهداری از کودک،پرستاری کودک

سخترین تصمیم گیری زمانی است که در مراحل گرفتن پرستار کودک می باشید و یا مدت زیادی از استخدام پرستار نگذشته است. هیچ پرستاری جای مادر را برای کودک نخواهد گرفت و این امر نگرانی مادران را دراین زمینه بیشتر خواهد کرد. قبل از یافتن پرستار کودک بهتر است خود را محک بزنید که آیا برای این امر حساس آماده هستید یا خیر.

از مهمترین کارهایی که قبل از سپردن کودک به پرستار باید مورد توجه قرار گیرد این است کودک را با پرستار خود آشنا کنید.

بنابراین باید خوبی بتوانید پرستار کودک را به فرزند خود معرفی نمایید و از او در منزل به نیکی یاد کنید. قبل از آنکه کودک دچار تنش های جدایی از والدین بشود از مدت ها قبل با او در ارتباط با پرستار کودک و مزیت های وجود او در کنار کودک سخن بگویید. این موضوع مشکلاتی که کودک با خروج شما از منزل به وجود می آورد را از بین برده و از احساس گناه والدین نیز کاسته خواهد شد.

چگونه کودک را برای خروج والدین از منزل و تنها شدن با پرستار آماده کنیم؟


خودتان را برای سروصدای کودک آماده کنید. اگر کودک شما زیاد به شما وابسته است ممکن است براحتی با سخنان شما در ارتباط با پرستار کودک آرام نگیرد و پس از خروج شما از منزل شروع به گریه زاری کند. اما نگران این موضوع نباشید. وقتی کودک می فهمد بدون حضور شما نیز می تواند به زندگی ادامه دهد از گریه های او کاسته خواهد شد. هنگام بازگشت از منزل کودک را تمجید نموده تا کودک برای روزهای بعدی آماده باشد.استخدام پرستار کودک در تهران،پرستاری از کودک در منزل،مرکز پرستاری از کودک در منزل

قبل از ترک کردن کودک خود مطمئن شوید که کودک گرسنه یا تشنه نباشد. زیرا ممکن است تا مدتی بعد از خروج شما از منزل چیزی نخورد.

از پرستار بخواهید در حضور شما با کودک وقت بگذراند:


شما می توانید قبل از استخدام پرستار کودک از او بخواهید دو روزی در کنار فرزند شما وقت بگذراند. تا هم بیشتر با او آشنا شده و هم کودکتان بداند فردی که قرار است با او در منزل تنها باشد مورد تایید شما می باشد. از این رو از نگرانیهای کودک هنگام ترک شما کاسته خواهد شد. همچنین توصیه ی ما به شما برای آماده کردن کودک و سپردن او به دست پرستار این است که در اوایل گرفتن پرستار کودک پس از ورود پرستار در همان لحظه منزل را ترک نکنید و از پرستاربچه بخواهید نیم ساعت قبل در منزل شما حضور پیدا کند.

هنگام ترک منزل مطمئن شوید که کودک از بازی کردن با پرستار خود لذت می برد. پس در زمان مناسبی از کودک خود خداحافظی نمایید.مراقب کودک،استخدام پرستار کودک،مراقبت از کودک در منزل،نگهداری از کودک،پرستاری کودک

همیشه اینگونه نیست که افراد برای رفتن به سرکار به گرفتن پرستار بچه روی بیاورند. والدین کودک نیاز دارند که مدتی را در غیاب کودک برای خود وقت بگذرانند، ورزش کنند و یا به دیدار دوستان خود بروند.اما مهمترین نکته این است که هم کودک و هم شما باید در غیاب یکدیگر بتوانید از لحظات خود لذت ببرید و این میسر نخواهد شد مگر زمانی که شما پرستار کودک مورد اعتماد و با مسئولیت پذیری بالا را استخدام نموده باشد. پس دقت بیشتری برای انتخاب پرستار کودکبه خرج دهید.


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]