چه زمانی به پرستار سالمند احتیاج است؟

يکشنبه 26 شهريور 1396
14:48
مینا

امروزه به دلیل افزایش رو به رشد سالمندان در جامعه و همچنین کمبود وقت برای فرزندان در خصوص مراقبت از سالمند رشته ی پرستاری از سالمند به صورت تخصصی در برخی از موسسات به نیروهای جوان آموزش داده می شود. در این موسسات شیوه های قدیمی نگهداری سالمند را کنار گذاشته و با بکارگیری شیوه های جدید و به علم روز دنیا سعی در بهبود زندگی سالمندان نموده اند.

به طور کلی به فردی که وظیفه ی مراقبت از سالمند را به عهده دارد و خدمات اجتماعی، پزشکی، روانی و بهداشتی را به سالمند ارائه می دهد پرستار سالمند می گویند.

خانواده هایی که از تنهایی سالمند خود نگران هستند با استخدام پرستار سالمند حرفه ای وضعیت سالمند خود را از لحاظ بهداشتی، روانی و پزشکی بهبود خواهند بخشید.

پرستاران سالمند در موسسات مختلفی مثل مرکز توانبخشی، بیمارستان، خانه های سالمندان و مراکز نگهداری از سالمند مشغول به کار هستند و به امر مراقبت از سالمندان می پردازند.

ویژگی های پرستار سالمند:


یک پرستار سالمند باید دارای روحیه ای لطیف و انسان دوست باشد تا بتواند به افرادی که خدمت می کند آرامش،امید به زندگی و رفاه را فراهم نماید. پرستارسالمند با تمرکز بر روی سلامت جسمی و شناخت بیماری های رایج در سالمندان از بروز بیماری های جدبد پیشگیری نموده و در بهبود وضعیت جسمی سالمند موثر خواهد بود.

پرستارسالمند دائم و موقت:


پرستارانی که بصورت دائم به کار گرفته می شوند تمام مدت روز و یا حتی شب را درکنار سالمند می ماند. وظیفه ی این پرستاران با توجه به توافقات از پیش تعیین شده شامل رسیدگی به امور مختلف سالمند در زمینه های پزشکی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به پرستار موقت برای انجام اموری مثل استحمام ، پخت و پز و یا نگهداری موقت سالمند در دوران نقاهت می توانید از خدمات موسسات پرستاری سالمند بهره مند شوید. این موسسات به توجه به نیاز سالمند شما، پرستار را به منزل اعزم خواهد کرد.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]