نگهداری سالمند با بیماری قلبی

سه شنبه 28 شهريور 1396
15:04
مینا

خانواده های زیادی با بیماران با مشکل قلبی درگیر هستند که این تعداد رو به افزایش است. پرستاران و کسانی که مسئول مراقبت از چنین بیمارانی هستند، وظیفه سنگینی دارند و استرس این کار زیاد می باشد. پزشک می تواند بیمار و پرستار بیمار را برای مراقبت در منزل و مدیریت مشکلات قلبی راهنمایی کند. در اینجا نکاتی را برای مراقبت های پرستاری در بیماران قلبی بیان می کنیم:


نکات و فرآیند پرستاری در بیماران قلبی


در موقع مراقبت های پرستاری در بیماران قلبی ، باید با متخصص تفذیه صحبت کرده و برنامه غذایی برای وی آماده کنید.

در پرستاری در منزل از بیمار قلبی سعی کنید گوشت بدون چربی مثل مرغ و ماهی در غذای آن ها استفاده کنید.

تغذیه بیماران با مشکل قلبی باید پروتئین و میوه و بزیجات در هر وعده باشد. آن ها نباید پنیر ، چیپس و سیب زمینی سرخ کرده مصرف کنند.

این بیماران باید کمتر غذاهای بسته بندی شده مصرف کنند زیرا مواد افزودنی دارد و برای آن ها ضرر دارد.

بیمار با مشکل قلبی باید فعالیت‌های بدنی انجام دهد. چنین بیمارانی هرچه فعالیت بیشتری انجام دهند، برای سلامتی قلبی و عروقی آن ها بهتر است.

حدود ۳۰ دقیقه ورزش روزانه یا ۲٫۵ ساعت در هفته برای ورزش بیمار در نظر بگیرید. تمرینات ایروبیک و ورزش‌های سنگین باید بین روز های هفته تقسیم شود.

برای مراقبت و پرستاری از سالمند مبتلا به بیماری قلبی، بهتر است که همراه او ورزش کنید تا روحیه او بهتر شود و به ورزش کردن علاقه مند شود.

در هنگام مراقبت های پرستاری در بیماران قلبی ، شما باید بیمار را تشویق کنید تا خودش داروهایش را به طور منظم مصرف کند و شما تنها نظارت داشته باشید.

برای مراقبت های پرستاری در بیماران قلبی ، می توانید برای درمان بیمار از جعبه قرص استفاده کنید زیرا کمتر ممکن است اشتباه پیش بیاید.

پرستار بیمار باید با بیمار به ملاقات پزشک برود و نکات مهم و توصیه های دکتر را یادداشت کند. ممکن است بیمار نتواند از پزشک سوال بپرسد در اینصورت مراقب بیمار می تواند از پزشک سوالات را بپرسد.

بیماران قلبی چه نشانه هایی دارند؟


سرگیجه

ناراحتی قفسه سینه

تورم پاها

بی‌میل بودن برای ملاقات با پزشک

باید به علایمی مثل فیبریلاسیون دهلیزی توجه کنید.علایمی مثل خستگی یا تنگی نفس به این معنی است که فیبریلاسیون دهلیزی توسط داروها کنترل نمی‌شودو باید به پزشک مراجعه کرد.

پرستار سالمند

نگهداری سالمند


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]