پرستار کودک مهربان و دلسوز

سه شنبه 19 ارديبهشت 1396
11:41
مینا

پرستار کودک از مهمترین شغل هایی می باشد که نقش مهمی در اجتماع و جامعه دارد زیرا بچه با توجه به تربیتی که او انجام می دهد بزرگ می شود.

برای مثال خانواده هایی که مادر در آن شاغل است کودک بیشتر از آن که مار را ببیند پرستارش را می بیند.

پرستار کودک باید مثل مادر کودک دلسوز و مهربان و صبور باشد.شغل پرستاری شغلی است که با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست و چیرا که پرستاران را مهربان و صبور می کند عشق به کارشان است.

در همه کشورها پرستاران از مقام بالایی برخوردار هستند چرا که اگر آنها نباشند هیچ مریضی درمان نمی شود و هیچ مادری به خیال راحت از فرزندش جدا نمی شود.

پرستار کودک باید دوره های کودک یاری و نگهداری از کودکان را دیده باشد و با بیماری ها و اتفاقات احتمالی که ممکن است برای کودک پیش بیایید کاملا آشنا باشد و توانایی مواجهه با هر اتفاقی را داشته باشد.

پرستاری از کودک کار پر مسئولیتی است چرا که کودکان بازی گوش بوده و احتیاج به توجه بیشتری دارند.

پرستار کودک که آشنایی با بازی کودکان را دارد می تواند با کودک ارتباط خوبی برقرار کند ومحبتی بین کودک و پرستار به وجود می آید.

کودکان گاهی تا حدی باپرستار خود ارتباطشان خوب می شود که کودک بدون پرستارش احساس نا امنی می کند.

برای این که کود ک از مادر خود فاصله نگیرد و احساس غریبگی نکند باید مادرها وقت بیشتری برای کودک خود بگذارند روز های تعطیل و بعد از کارشان کودک را به تفریح ببرند یا در خانه با کودک بازی کنند.



[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پرستاری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]